Breaking Badosos

TACK för att just DU kikar in här. Trevligt tycker jag. Ja! Had alot of catching up to do with my boy urma. Alltid som om det vore igår. Det värmer mitt hjärta en kall decemberkväll. Även om kvinnan knäckt min ryggrad och blev kallad bone crusher i hemlighet i tre år så finns hon fortfarande vid min sida. Danke for that.

HMMMM aa åkte på snefylla igår. Träffade gamla flickorna från lumpen, nej ja menade fotbollen. Lämnade dem på slagfältet, nej jag menade tågstationen. 

ANNARS DÅ?
Hälsa- miket pra. Inga skavanker. Inga skador. Inga skavsår.

Men något tynger mig och det har tyngt mig länge. Det har varit mycket snack och lite verkstad från mig. It's time to do something with my life and i know just what i want. Ska tjämpa som fan för att bli au pair. Det är i princip samma sak som ja gör idag fast någon annanstans. Och det är någon annanstans jag vill. Helst vill ja bort till sommaren, eller efter sommaren. Yep yep. Nu ögade jag mig själv. Kommer inte bli gjort nu! FAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0