Jag är en mellanmjölk

Hej! Dieten gick ju åt skogen när jag blev sjuk...men nu har jag fått motivation igen och varit duktig några dagar! Sjukt irriterande att typ mamma lagar efterrätt (som hon aaaldrig gör) just när jag är nyttig. Och att mina kusiner tvingar mig köra dom till donken så de kan köpa mat. MEN gott folk, kan tala om för er att jag åt ingen efterrätt! Och jag åt ingen donken mat! Åt kvarg istället! Det är fanimej inte svårt om man verkligen vill :) 

Aa. Jag e trött. Hoppas ni gillar mina försök till att bli youtube kändis också. Tycker de e fett kul att göra och redigera filmer. 

Tanke: ska man köpa ps4 eller??? :O



Kommentarer
Postat av: irma

Tanke: Blogga??? :O

2013-12-19 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0