Till anita

För två dagar sen rensade mamma ut massa böcker och frågade om det var någon jag ville behålla. Jag fastnade för en, I det tysta heter den. Jag älskar att läsa om hemska människoöden. Det är nästan de enda böcker som jag tycker är intressanta. Den här handlar om en flicka som heter Vicky, vid 12 år blev hon våldtagen av sin storebror ett par gånger. Hon vågade inte berätta för någon för hon kände att det skulle förstöra för familjen. Hon mådde sjukt dåligt psykiskt, hennes barndom slets bort från henne. Efter 6 månader började hon må mycket dåligt och de insåg att hon var gravid. Så vid 12 års ålder födde hon sitt första barn, hennes brors barn. Boken var så sjuk. Den är 100% sann och hennes liv blir bara värre och värre. Den var mycket bra förutom att den var ca 320 sidor. Den kunde kortats ned till 200. Sjukt upprepande och massor med onödig information men en bok jag iaf inte kommer glömma. Bläääk. Stackars människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0