You are not life. You're just a witness of it

Imorgon blir jag fri. Ett ynka pass på sats kvar sen är jag ledig en hel vecka. Har tagit mig lite vatten över huvudet denna höst. Att jobba från 09.30 till 21.00 är inte min grej. Har helt tappat den sociala delen av livet. Tur att vännerna fortfarande kommer ihåg vad jag heter säger jag bara. Det enda jag gjort har varit att sova och jobba. När jag kommer hem på kvällarna är ögonen helt röda. Ajja, ska inte klaga. Har iaf jobb. Som jag faktiskt tycker om också! Det är det inte alla som har.

Så nu blir det lite ledigt sen lite lugnare med jobb, i januari sen drar det igång igen. Full rulle. Cash is king, som man säger.

Tog med 4 arga pojkar till Lek&bus idag. Satt och sov vid ett bord medan de lekte. WIN! Dit åker vi fler gånger!! 

Hi. I sound like a boring mom right now. Men så äre, blir typ tvingad att växa upp nu. Fast blev lite glad idag när en av pojkarnas kompisar sa "hur fick du en sån här barnvakt?? Hon är ju inte normal asså. Hon är jätte skojjig" JAAAA då satt jag med ett leende på läpparna. Intressant. Tänker ni.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0