Fladderpuck

Ayayay, dios mio!!! Var på bio nyss med frida, har inte träffat bruden på typ två månader så man kan ju säga att det var dags! Kollade på filmen 12 years as a slave. Den var bra och påminde mycket om Django, som är tusen gånger bättre.

IAF! Jag panikar fram och tillbaka angående Monaco. Tänk om ja får jobbet. Fett läskigt! Och kul! Jag som får hemlängtan när ja varit i kista i tre timmar liksom. Kommer dö. 
Sen en stor utmaning är också att laga mat till mig själv varje dag. Är ju sjukt bortskämd med middag på tallriken varje kväll av moderskeppet.
Men nu ska helt plötsligt jag stå för all mat. Kommer tappa vikt tror jag faktiskt. Äta dåligt. 

MEEEEENMEEEEN, först och främst måste jag ju vänta och se om ja får jobbet. Så kan jag börja panika då. Nu är de ju rätt lönlöst. Annars så har jag en plan B. Madrid till sommaren! Låter också rätt najs.

Idag fick min mat ett litet brödtäcke. Svalde ett pommes som satte sig på tvären i halsen kändes det som så gick runt kände mig döende ett tag. 

Ja. Det var allt. Tjollahopp gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0