I told u!!

Visade sig att jag inte hade prinsessan Madeleine i konkurrens så jag fick jobbet i Monaco. Sa jag inte att jag skulle få det? Va? Sa jag inte det? Är iaf sjukt stot över mig själv. Känns som jag varit en person som levt efter "mycket snack lite verkstad" och sån vill man ju inte vara, så allt detta skedde på impuls egentligen!

Måste börja förbereda mig för att flytta! Ändå en del som måste göras och inhandlas! Och svar NEJ, jag har iiiinte förstått det än. Är inte ett dugg nervös för ja fattar nog inte vad jag gett mig in på. Haha, herregud. 
Började nästan gråta idag på jobbet när jag berättade för min favvismamma där att jag ska sluta. Hon blev jätte ledsen och jag med hahah. Tänk då vilket gråtkalas det kommer vara när jag lämnar vänner och familj. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0