Nytt år nya besvikelser

Nyhår var miiiket trevligt. Blev som vanligt ett lugnt nyår med släkten. Spelade spel och umgicks med alla, just how i like it. There's not alot to say really.

Har ju gett mig fan på att bli au pair. Har blivit medlem på någon organisation och redan kommit i kontakt med flera familjer. Har två favoriter än så länge. En i Sevilla och en i Venedig. Sen så från ingenstans kontaktar en svensk ung tjej mig på facebook och frågar om jag vill ta över hennes familj. I Monaco. Egen lägenhet och hela köret. I MONACO! Sick. Men sitter och skär mig på handleden för att de behövde mig nu iaf. Och jag kan inte åka förrän i maj. Ajja vi får se vad som händer. Sjukt kul iaf att så många var intresserade av mig!
Ansiktsmålning på minisats ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0