The alps

Sakta men säkert så börjar jag inse att jag ska lämna allt och dra. Först var det bara fokus på monaco, allt jag tänkte på var det. Tankarna låg låååångt framme i tiden. Men nu börjar jag bli ledsen för att jag ska lämna alla. Men det är bara att tänka såhär..allt och alla (eller de flesta) finns kvar om ett år. Typ ingenting kommer ha förändrats. Förutom att alla ser lite äldre och lite tjockare ut. Hehehe.

Låg i soffan och halvsov efter jobbet idag när Hege (mamman i familjen) ringde. Vi pratade lite om försäkringar som jag måste skaffa, sen frågar hon om jag kan åka skidor. Mjaa jag är inte bäst men åka kan jag. Vad bra, för du ska med till Schweiz i två veckor i februari. Hahaaaaaa asså vad sjukt. Gjorde världens glädjeskutt i soffan efteråt. Så sjyyyyykt.

Gjorde liksom ingen årsresumé i år för INGET har hänt, men nästa år känns det som den kommer bli lång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0